söndag 4 februari 2018

Underbart knull

Jag är hos honom jämt, varje dag i princip. Vi knullade 7 dagar i rad, jag får aldrig nog av honom. Hela min kropp är så öm jämt, jag har blåmärken på alla möjliga ställen. Så fort jag ska sätta mig ner ömmar det mellan benen och så fort jag känner på min hals/undersidan av käkarna så är jag öm där han strypt mig.

Jag var där i fredags. Jag hinner bara in i hallen och klä av mig ytterkläderna så står han tätt intill, tar tag i mitt hår och trycker mig mot en av garderobsdörrarna. Hans hand slinker över min hals och mina armar blir alldeles knottriga av den rysning som går genom min kropp så fort han nuddar min hals. Det har blivit en otroligt erogen zon för mig sedan jag träffade honom. Han behöver bara nudda lätt och försiktigt så ryser hela jag.

Han tar ett stadigt tag under min käke och kysser mig ömt med sina mjuka läppar. Han vinklar mitt huvud lite åt sidan med den hand som han håller under min käke. Han kysser mig igen med myycket tunga denna gång. Länge. Hans andra hand börjar dra hårt i mitt hår. Jag blir alldeles svag i benen, jag blir yr och känner hur hela min kropp samtidigt skriker efter mer. Vi andas tungt och han lutar sin kropp mot min när han stryper mig hårdare. Jag känner att han är hård. Jag tar tag om hans skinkor och trycker honom mot mig men han tar tag i mina handleder och för dom ovanför mitt huvud. Han trycker fast mina handleder mot garderobsdörren och lutar sin panna mot min. Våra näsor nuddar varandra och vi andas med våra öppna munnar, jag känner den varma luften när han andas tungt och jag tänker när jag står där, att jag njuter fullt ut av allt han gör med mig.

Han säger att vi måste ta en liten paus. Jag går och lägger mig på sängen och han hämtar ett glas vatten som vi delar på innan han lägger sig bredvid mig. Han drar av mina tights och vänder på mig så jag står på alla fyra, svankandes, med rumpan mot honom. Han drar mina stringtrosor åt sidan och börjar slicka min anal. Ordentligt och med hela tungan. Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag är så kåt så allting snurrar. Jag vill bara känna honom i mig men samtidigt älskar jag allt förspel ännu mer. Jag är så våt så det rinner ur min mus. Hans tunga är så fantastiskt skön att jag aldrig tidigare varit med om liknande. Han vänder mig så jag ligger på rygg och han drar av mig mina trosor. Han ställer sig på knä bredvid mitt ansikte och knäpper upp knappen på sina jeans. Han drar ner gylfen och tar fram kuken. Den är stenhård. Så grov och fin. Han för den mot min mun och jag gapar villigt. Han smeker min klitoris och jag börjar suga och runka honom lite försiktigt. Strax därefter börjar han knulla mig i munnen. Han pressar ner sin kuk långt i min hals och samtidigt åker två av hans fingrar in i min fitta. Han pullar mig sjukt hårt och håller kvar sin kuk djupt i halsen min. Han behöver inte pulla mig länge förrns jag får fontänorgasm igen. Jag skriker rakt ut av välbehag men ljudet dämpas av hans kuk. Han fortsätter pulla lika hårt och det skvätter över hela oss. Jag får ta igen mig några sekunder innan han vänder över mig på mage. Jag har benen tätt ihop och han sätter sig på knä med sina ben utanför mina. Han tränger in i min mus och håller sina händer på mina skinkor. Jag svankar och han penetrerar mig så jävla skönt.  Han liksom styr mina höfter med sina händer och hans kuk glider så lätt in och ut ur mig. Först ganska lugnt och försiktigt men rätt snart mer bestämda rörelser, han kommer in djupare och djupare och han rör sig snabbare och snabbare. Han slår mig på ena skinkan så det svider ordentligt. Han knullar mig djupt i jämn takt och inom några sekunder fyller han mig med sin sats.
GIF på en orgasm

1 kommentar:

  1. Är det din ljuvliga fitta som pulserar så härligt?
    Din fitta är så fin.
    Min kuk blir hård av din sexiga kropp.

    SvaraRadera