onsdag 21 februari 2018

Nya sexleksaker

För länge sedan pratade jag om att jag ville köpa en större dildo. En grov, som fyller mig helt. Som ni märkt har det dragit ut på tiden, men i söndags beställde jag en dildo och en g punkts-vibrator. Idag hämtade jag äntligen paketet! 

Jag har gått och funderat på om jag kanske beställde en dildo med för liten diameter ändå, kanske jag borde beställt en grövre osv. Men när jag öppnade paketet och såg vilken jättedildo jag faktiskt beställt så tog jag tillbaka alla mina grubblerier. Shit vad stor den var. 

Jag tog bilder på den nya dildon bredvid min tidigare dildo bara för att försöka få ett perspektiv på hur stor den nya är. Jag håller också i den och försöker greppa runt den för att få ett hum om grovleken.



5 kommentarer:

  1. Vilken härlig blandning av leksaker du har.
    Ja är nyfiken på att se när du får in hela den stora dildon i din ljuvliga kåta fitta.
    Och med den svart se när du sprutar.
    Är detta möjligt att få se??
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag filmade första gången jag testade den grova dildon så video kommer upp inom kort!

      Radera
  2. Fantastiskt stor din nya dildo är,önskar man fick se när den fyller din fitta ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag filmade första gången jag använde den så jag kommer lägga upp den videon inom kort! :)

      Radera
  3. De ser ja framemot att få se ler.
    Kram

    SvaraRadera