torsdag 11 januari 2018

Dominans igen

Jag blev helt fast första gången jag låg med honom. Vi träffades redan på lördag kvällen, och sedan i måndags igen. Och igår.

Jag ska berätta om i måndags. Vi låg i hans säng och pratade och kramades, vi hade jättemysigt. Han pillade lite i mitt hår, vi skrattade och skämtade. Plötsligt blev greppet i mitt hår lite stadigare, han mer drog i det än pillade i det. Men vi fortsatte som vanligt ett tag till, tills han sliter tag i mitt hår så mitt huvud åker bakåt. Han ställer sig upp på knä bredvid mig, tar sin hand mot min hals och med rak arm stryper han mig hårt. Den andra handen håller fortfarande ett stadigt grepp om mitt hår. Jag tittar upp på honom och mina ögon liksom ber om mer. Han drar hårdare i håret och han lägger mer av sin kroppstyngd på armen han stryper mig med.

Han drar av mina kläder så jag blir helt naken. Han vänder över mig på mage och drar mig nedåt i sängen. Han spänner fast båda mina fotleder och sedan även båda mina handleder. Jag kan nästan inte röra mig men jag lyckas svanka lite, och då börjar han slicka mig. Det är min nya favorit: bli slickad bakifrån. Han slickar min fitta och min anal och biter mig i skinkorna. Slickar min anal igen och sedan stoppar han in ett finger där och börjar pulla mig. Hårt. Han stoppar sen in sin kuk i min mus så han penetrerar båda mina hål samtidigt. Han drar ut kuken och börjar fingra båda mina hål samtidigt istället. Om möjligt ännu hårdare nu. Han pullar båda mina hål med samma hand så han kan strypa mig hårt med den andra.

Plötsligt spänner han lös mig och lägger mig på rygg. Han sätter sig på knä bredvid mig igen och börjar knulla mig i munnen. Först ganska försiktigt men plötsligt knullar han mig hårt ner i halsen. Han styr mitt huvud genom att hålla hårt i mitt hår. Jag får kräkreflexer och han älskar det. Jag får svälja en gång innan han fortsätter knulla min mun tills nästa kräkreflex. Och en gång till, och ännu en gång. Tills tårarna rinner. Han kysser mig och lägger sig över mig, knullar mig äntligen. Inte lika hårt långre. En hand i mitt hår fortfarande men den drar inte lika hårt som nyss. Han pullar min klitoris samtidigt som han penetrerar mig och jag kommer direkt. En stund där efter sprutar han över hela min mage.

1 kommentar:

  1. De låter härligt porrigt.
    Hoppas du snart kommer i en härlig fontänorgasm också.

    SvaraRadera