måndag 4 december 2017

Vad vill ni läsa om?

Ja, som rubriken lyder. Vad vill ni se i min blogg? Just nu blir det mycket berättelser om mina upplevelser, bara för att det är något jag själv gillar att läsa om i andras sexbloggar. Det tänder mig ordentligt när jag kan se framför mig och fantisera utifran andras historier.

Men har ni några önskemål så får ni gärna lämna en kommentar om vad ni vill läsa om. Ni får gärna skriva om ni uppskattar bloggen precis som den är också såklart.

Puss och kram

5 kommentarer:

  1. Trekant el gruppsex. Har fu testat de?
    Gillar å läsa om allt å giffar är nice.
    Ser så slick vänlig ut

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, trekant vid några olika tillfällen. Finns en berättelse om en av gångerna uppe nu! :)

      Radera
  2. Tjena Lina,tack för en fantastisk blogg,har absolut inget att klaga på,du är snygg,sexig och du lockar fram kåtheten i en.
    Det jag saknar är lite historier/bilder från offentliga miljöer,det är nåt som jag tänder på :)
    Alla kan ju inte ha samma tycken som jag.
    Puss på ljumsken/ Tjongman

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då ska jag börja berätta om lite upplevelser från offentliga miljöer! :)

      Radera