tisdag 5 december 2017

Trekant

Det var någon som frågade om jag haft trekant. Och ja, det har jag. Vid några olika tillfällen. Och i alla konstulationer.
Kommer berätta om en av gångerna:

Det var 25 december för något år sen, i princip alla var ute på krogen. Efteråt frågade en killkompis om jag ville följa med honom och en annan kille hem. Kille nr 1 har jag känt länge och vi har haft väldigt mycket sex. Han är verkligen en av dom bättre jag någonsin haft sex med, jättestor kuk och han är bra på att knulla. Kille nr 2 känner jag också sedan tidigare, jag har aldrig riktigt umgåtts med honom men vi har tillhört samma "gäng".

Jag tackade givetvis ja till inviten. Jag trodde inte så mycket mer än att jag och kille nr 1 eventuellt skulle ha sex någon gång under natten, men mer än så hade jag inte förväntat mig.

Vi satt i sängen och pratade ganska länge innan båda killarna lade sig för dom "var trötta och ville försöka sova". Dom frågade mig om inte jag också ville sova, jag kunde ju sova mellan dom om jag ville.

Jag lade mig mellan dom och det dröjde inte länge innan jag kände kille nr 2:s hand mellan mina ben. Jag särade och lät honom smeka mig. Han drog av mig mina trosor och kröp ner under täcket och började slicka mig. Först fokuserade han bara på klitoris, slickade både snabbt och långsamt. Kille nr 1 hade tydligen, mitt i alltihopa, börjat smeka mina bröst utan att jag riktigt hade märkt när han faktiskt började. Jag kände mellan hans ben och han var redan stenhård. Jag drog av hans kalsonger och drog honom mot mig. Han stod på knä framför mig så jag kunde suga hans stora kuk. Det är svårt att få in den men han verkar ändå njuta, han håller sina händer i ett hårt grepp om mitt hårt och jag får jobba mycket med tungan och läpparna eftersom jag inte lyckas suga så bra. Jag runkar honom samtidigt i allafall och det verkar som han gillar det jag ger honom. Kille nr 2 börjar nu slicka hela min mus. Tungan går från klitoris, längs hela skåran ned och sedan tillbaka upp igen. Jag känner hur hans tunga åker in i mitt hål och sedan cirkulerar den över klitoris igen. Jag får svårt att fokusera på kille nr 1:s kuk, mina rörelser liksom stannar av, jag håller honom kvar i min mun men jag är nära orgasm. Kille nr 2 märker detta så han fortsätter slicka på samma punkt i några sekunder till och sedan exploderar jag. Kuken i munnen kväver mina högljudda stön som inte går att hålla inne.

Jag får återhämta mig några sekunder innan kille nr 1 lägger mig på sidan, jag har rumpan emot honom och ansiktet vänt mot kille nr 2. Jag drar kille nr 2 närmare mig så jag kan runka av honom, samtidigt som kille nr 1 för sin kuk mot mitt underliv. Oavsett hur våt jag är, så är det alltid svårt när han ska in med sin snopp, vi får alltid jucka några gånger innan den tillslut lyckas tränga in. Han sitter på knä bakom mig och sätter på mig i någon slags doggy från sidan. Samtidigt runkar jag kille nr 2:s kuk, jag ligger bra till med armen så jag kan runka honom snabbt och ganska hårt. Jag känner mig så jävla sexig när jag ligger där mellan dom, båda killarnas händer över min kropp och det är jag som är i fokus. Kille nr 2 kommer snabbt när jag runkar honom, och kille nr 1 kommer nästan direkt efteråt inuti mig. Sedan somnar vi helt utmattade.

9 kommentarer:

  1. De låter helt underbart.
    Ja hoppas att ja också får uppleva en trekant tillsammans med två tjejer en dag.
    Ja tycker tjej sex är såååå sexigt.
    Kåt kille

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förlåt ja glömde ler
      Bilden på din fina fitta är ljuvlig.
      Ja skulle gärna slicka din ljuvliga springa med hela min tungbredd tills du kom i mitt ansikte.
      Kåt kille

      Radera
  2. Tack
    Lät mycket härligt. Nyfiken på en av de andra konstalstionerna med...
    Du gör mig sugen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kommer absolut skriva om mina andra trekanter också :) Kul att du hade önskemål om innehållet i bloggen! :)

      Radera
    2. Jag tycker bloggen är väldigt bra.
      Blir nyfiken på så mycket mer ;)
      Hoppas på fler inlägg

      Radera
    3. Det är bara att kommentera om det är något speciellt du vill att jag skriver om :) Absolut, fler inlägg kommer!

      Radera
  3. Trekant med en extra tjej :)
    Bilder å filmer uppskattas mycket

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vill du läsa om mig med två tjejer, eller om mig tillsammans med en kille och en tjej? Kan lägga ut båda historierna framöver om det önskas. :)

      Radera
  4. Självklart bägge om du haft förmånen att ha de both ways :)
    Kikar in förväntansfull varje dag

    SvaraRadera