söndag 3 december 2017

Hotellnatt

Ni minns killen jag berättade om, han som jag var ut med i torsdags? Jag träffade honom igår igen.

Vi bestämde att vi skulle åka iväg till en annan stad. Bo på hotell en natt. Så igår tog vi tåget till en stad några timmar bort. Checkade in på hotellet, gick och tittade i affärer, åt en god middag och drack några drinkar på en mysig bar.

Hela kvällen klädde han av mig med blicken. Benen nuddade varann under bordet. En hand snabbt på insidan låret. Håller kvar min hand lite extra länge när han skickar mig saltet. Kollar mig djupt i ögonen och ler, säger tyst "jag ska slicka dig så fort vi kommer tillbaka till hotellet". En hand lätt ovanför rumpan när vi går fran den ena baren till den andra. Drar med mig in på en tvärgata, hånglar upp mig mot en tegelvägg och smeker hårt utanpå mina jeans. Jag trycker honom närmare mig med båda mina händer. Han är alldeles andfådd av upphetsning.

Vi går vidare och in på nästa bar, han håller upp dörren för mig och jag vet att han låter mig gå in först för att han ska kunna spana på min rumpa.

Vi sätter oss bredvid varandra vid ett smalt bord längst in på baren. Vi har så roligt hela tiden. Nu nuddar våra lår ständigt varandra och hans hand smeker insidan av mitt lår. Handen smeker upp längs min rygg innanför min tröja och sedan tillbaka till insidan av mitt lår igen. Handen vandrar upp längs min rygg upp till min nacke där han masserar lite snabbt och tar sedan tag i mitt hår med ett bestämt men inte hårdhänt grepp. Min andning blir tung. Vi dricker snabbt upp våra drinkar och utan att ens prata om det ställer vi oss upp och går tillbaka till hotellet.

Väl på rummet tar jag en snabbdusch för att känna mig så fräsch som möjligt. Jag känner mig sexig. Helt slätrakad, och lite berusad efter drinkarna. Jag knyter handduken runt mig och går ut till honom. Han sitter i sängen och väntar på mig. Han har bara kalsongerna på sig. Jag ser hans vältränade kropp och hans kuk har börjat bli hård. Han ställer sig upp och tar av mig handduken. Han kysser mig ömt på munnen och ner över halsen. Han smeker sidorna ner över höften, jag får gåshud av beröringen. Han smeker mina armar och kysser mig ned för bröstet. Han hukar sig ner och kysser magen och ljumskarna. Han kysser mig på musen och säger sedan åt mig att lägga mig på mage i sängen. Han kryper ner bakom mig, håller upp min höft och börjar slicka mig bakifrån. Han börjar slicka min anal och lyckas samtidigt pulla mig i slidan. Han vänder mig om och fortsätter slicka. Han slickar, nafsar och suger. Jag går sedan ner på honom. Drar av hans kalsonger och sväljer nästan hela hans kuk. Jag jobbar flitigt med tungan hela tiden. Jag runkar honom samtidigt och han blir så fuktig av all saliv som flödar. Jag smeker pungen lätt samtidigt som jag suger så djupt jag kan. Jag sväljer och sväljer för att få ner den så djupt som möjligt. Jag blir helt galen av att märka hur kåt han blir av det jag ger honom. Jag sätter mig grälsle över honom och hans kuk glider lätt in i min rinnande, våta mus, jag behöver inte ens hjälpa till med handen, både jag och kuken är redan så våta. Han fyller upp hela mig så jävla skönt direkt när jag glider ner över honom. Jag ger ifrån mig ett högljutt stön på en gång, jag hade glömt hur grov han faktiskt är. Så jävla skön. Mina höfter börjar försiktigt röra sig med honom inuti mig. Jag rör mig upp och ner långsamt, och mina höfter rör sig framåt, bakåt och i sidled.

Det som började med fina och varsamma smekningar övergick nu till hårt sex. Han vänder på oss, nu ligger jag på mage i sängen med benen utanför kanten. Han står bakom och pumpar på så hårt samtidigt som han fingrar min anal, vi är så svettiga och mitt i alltihopa lyckas jag få en stark, kraftig orgasm. Jag skriker rakt ut när jag kommer! Han drar sig ur och stoppar in kuken i tvåan istället. Jag kommer igen, jag blir så galet upphetsad av analsex att jag inte kan hålla mig. Han knullar mig hårt där bak och sedan fyller han mig med sin säd i en lång och härlig orgasm.

Äntligen, kan vi väl säga. Den som väntar på nåt gott...!

2 kommentarer: