torsdag 28 december 2017

En ljuvlig sexkväll

Ikväll var jag hemma hos den killen jag träffar mest. Vi köpte pizza och kollade på en film. Han skulle duscha så jag följde med honom in. Vi tvättade av oss och sedan började jag smeka hans kropp. Älskar att börja i duschen, varmt och naket och rent och fräscht. Jag smeker båda hans axlar ner över armarna och över hans bröst. Han tar båda sina händer på min rumpa och börjar kyssa mig under duschens heta vattenstrålar. Han smeker uppför min rygg och jag biter lite lätt i hans underläpp. Våra tungor möts igen och hans händer masserar mina bröst. Jag smeker hans skinkor och känner att hans kuk råkar nudda min höft. Han har blivit hård. Jag ställer mig på knä framför honom och tar hans kuk i min mun. Älskar att suga av honom i duschen... Ena handen smeker väldigt lätt hans pung, andra handen runkar honom när jag till en början suger långsamt. Det varma vattnet droppar över våra kroppar och jag hör hans djupa, hetsiga andning. Han håller sina händer lätt i mitt hår och jag tittar upp på honom, rakt i ögonen, när jag sväljer hans kuk djupt.

Jag ställer mig upp och han smeker lätt min mus. Jag är våt, fingret bara glider över springan. Han ställer mig med min framsida mot hörnet i duschen, jag lutar mig lätt framåt och ställer mig lite mer bredbent. Hans kuk tränger in i min trånga mus. Jag känner hur min fittsaft rinner nedför hans kuk och på insidan av mina lår. Jag blir så galet kåt av denna situation. Han knullar mig hårt mot badrumsväggen. Mina armar och min vänstra kind upptryckt mot väggen och hans kuk som hårt och bestämt penetrerar mig. Hela jag trycks mot väggen vid varje stöt han utför.

Vi börjar bli galna båda två. Vi vrider av duschen, torkar av oss lite snabbt och går till sängen. Vi ligger halvt på rygg/halvt i sked. Han börjar smeka min klitoris samtidigt som jag lyckas nå hans kuk mellan mina ben på något vis, så jag runkar av honom samtidigt som hans kuk nuddar mitt underliv hela tiden. Helt plötsligt tränger han in i mig. Båda stönar så högt precis samtidigt. Jag är så trång och han är så hård. Han ligger på rygg och jag ligger på rygg på honom. Mina ben är på varsin sida om hans ben. Hans kuk kommer djupt in i mig när vi ligger såhär. Vi behöver inte utföra några stora rörelser för att hans kuk ska tillfredsställa mig ordentligt. Hans hårda fyller ut mig så skönt och vi rör oss nästan inte. Snarare mer i sidled och i cirklar än in och ut. Hans händer masserar hårt mina båda bröst och han kysser min hals.

Ni kan inte ana hur kåt jag är, jag sätter mig upp så jag kan rida honom "bak och fram". Jag har ryggen mot hans ansikte. Jag kan glida ner djupt på honom, jag kan sitta länge med honom inuti mig och bara cirkulera, knipa och samtidigt smeka min klitta. Han blir galen av att se min rumpa när jag rider honom.

Jag går nästan upp på knä nu varje gång jag ska lyfta från hans kuk och jag sjunker ner i sittande varje gång han ska in i mig igen. Jag rider snabbt nu och det bokstavligt talat rinner ur mig ner över hans stånd, ner över hans pung och ner över insidan av låren. Jag tar ordentligt med saliv på mina fingrar och börjar massera klitoris. Han vet vad som är på gång så han stoppar in ett finger i min rumpa som får glida ut och in varje gång jag sätter mig ner med honom i mig. Jag står nästan på knä med bara ollonet inuti mig nu. Jag är så nära klimax, benen skakar, jag tar lite mer saliv på fingrarna och precis när jag exploderar i min orgasm glider jag ner över honom igen. Min fitta krampar, den är trängre än någonsin. Jag sitter ner över honom och känner hur mitt underliv kramar om hans stenhårda kuk samtidigt som jag smeker det sista på min klitta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar