måndag 27 november 2017

Behov av grövre dildo

Idag har det varit en tuff och stressig dag på jobbet. Hade huvudvärk när jag kom hem så jag tog en dusch och lade mig sedan i sängen för att vila lite innan jag skulle laga middag. Lyckades ligga och blunda i kanske 5 minuter men sedan kom jag på mig själv med att ligga och smeka mellan benen.

Direkt blev jag våt och jag slog då igång lite porr på datorn och plockade fram ena dildon. Ibland känner jag mig bara så sexig när jag håller på, jag blir våtare och våtare desto närmre orgasmen jag kommer.

Tyvärr är inte min dildo grov nog... Oftast duger den bra, men idag hade jag behövt en grövre. Den jag har är 4 cm i diameter men jag älskar att känna mig riktigt fylld emellanåt!! Föreställer mig hur jag börjar med min vanliga dildo för att värma upp, och hur jag sedan byter till en ordentligt grov dong. 

Tror bestämt jag måste kolla efter någon ny sexleksak nu med detsamma. 
Mmmmh ni ser ju hur blöt och glansig den blir efter att ha varit i mig!

1 kommentar:

  1. Hej de är första gången ja besöker din profil.
    Ja gillar den skarpt så ja kommer mer än gärna tillbaka.
    Du har verkligen en sexig rumpa.
    Kram
    Kåt kille

    SvaraRadera